16 iul. 2011

Să vorbim despre Bloodlines cu autoarea seriilor Academia Vampirilor și Georgina Kincaind,Richelle Mead

Discuția este tradusă de mine!!!


Am primit o mulțime de întrebări despre Bloodlines,multe de la persoane care nu știau că există sau despre ce este vorba.Așa că mi-am făcut o listă cu cele mai comune întrebări și v-am răspuns mai jos la ele.Sper că asta ajută!

1.Ce este Bloodlines?Nu este Sacrificiul Final ultima carte din seria Academia Vampirilor?
Sacrificiul Final a fost ultima carte despre Rose.Bloodlines este o serie spin-off care are loc în aceași lume a moroilor,a strigoilor și a dhampirilor(Bloodlines este de asemenea și numele ultimei cărți din serie).Deci AV din punct de vedere tehnic s-a terminat...dar nu de tot.O să spunem povestea altcuiva pentru o vreme,pentru a o lăsa pe săraca Rose să se odihnească.Dacă aș fi continuat să scriu despre Rose,situația ei nu ar mai fi fosr roz.Probabil că alte multe lucruri rele i s-ar fi întâmplat.

2.Deci despre ce este Bloodlines atunci?
Bloodlines are foarte multe personaje din primul ciclu AV,dar obicetivul nostru este să ne focusăm pe:Sydney,Jill,Adrian and Eddie.Iată descrierea oficială:

SÂNGELE NU MINTE.Sydney este o alchimistă,face parte dintr-un grup de oameni care se ocupă cu magia și servesc ambele lumi,cea a oamenilor,dar și cea a vampirilor.Ei protejează secretele vampirilor,dar și viețile omenești.Când Sydney este luată din patul ei în miezul nopții,ea crede că este pedepsită pentru că s-a aliat cu Rose Hathaway.Dar realitatea este mult mai rea.Jill Dragomir - sora reginei moroilor- Lissa Dragomir ,este în pericol de moarte și moroi o trimit să se ascundă.Pentru a evita un război civil,Sydney este chemată în calitate de gardian și protector,dându-se drept,colega ei de cameră în ultimul loc unde s-ar fi așteptat cineva să trimităun vampir regal-o școală cu internat a oamenilor în Palm Springs, California.Dar în loc să găsească siguranța în Amberwood Prep, Sydney descoperă că drama este doar aproape de început...

3.Stai.Ai spus că Adrian apare în această carte.Această descriere nu-l include și pe el.Cum va intra el în poveste?
Va trebui să citești cartea pentru a afla!Pot să vă spun că dacă îl iubiți pe Adrian,veți iuni asta.El apara în toară cartea și tot ce spune e minunat.

4.Este Bloodlines povestită la persoana a treia?
Este spusă la persoana întâi și vocea îi aparține lui Sydeny.Înainte să mă apuc de scris am plănuit să fie la persoana a treia și să pasez rolul naratorului de la un personaj la celălalt,dar o dată ce am început cu Sydney,am simțit că ea este naratorul ideal.

5.Când apare Bloodlines în țările vorbitoare de engleză?
Apare pe 23 august în toate țările vorbitoare de lb.engleză.

6.Dar în țările care nu vorbesc engleza?
Pentru ca o carte să apară și să fie tradusă în alte limbi,un târg separat trebuie făcut cu fiecare editură privată.Multe companii de cărți internaționale sunt acum în plin proces de negociare pentru publicarea Bloodline și atunci va fi o întârziere pentru traducere.Încă nu am date despre țările care negociază sau care vor fi programele lor pentru Bloodlines.

7.Vor exista fragmente sau primul capitol publicate pe internet înainte cu o lună de apariția cărții?
Primul capitol în ediție de piață de masă(care este o carte de mici dimensiuni) va fi lansat  pe 28 iunie(Iată un pic de acoperire)Sperăm că  și alte fragmente vor fi puse pe internet înainte ca Bloodlines să iese,dar nu am nici o informație despre asta deocamdat.Penguin Australia va face de asemenea o prelansare și sper că vor pune pe net câteva fragmente.

8.Ai de gând să scri o scurtă istorisire despre Rose și Dimitri în Rusia?
Asta nu este o întrebare Bloodlines,dar voi răspunde la ea,vom avea o scurtă povestioară cu Rose și Dimitri într-o antologie care probabil va apărea cel târziu în 2012,dar este o poveste,nu un roman.

9.Faci un tur de carte pentru Boodlines?
Nu,nu mai călătoresc tot restul anului și primele luni din 2012 din cauza sarcinii mele(voi fi mămică!!!),dar voi da autografe în August la Librăria Universitară.Date despre programul meu sunt mereu pe calendarul siteului meu.

10.Mai poți să ne spui ceva despre Bloodlines?
Ei bine,eu nu sunt prea bună la spoilere,așa că nu o saă mai spun altceva.Dar puteți să citiți un articol despre serie pe EW și Penguin Books a făcut un site cu numătoarea inversă a zilelor până când apare cartea.

11.Care este bonusul despre care ne-ai vorbit?
Ei bine,am vrut să vă spun că am anunțat titlul celui de al doilea volum al seriei Bloodlines-The Golden Lily.

12.Volumul 2 când apare?
Apare în primăvara lui 2012 și dacă treaba cu copilul merge bine sper că voi face un tur.

Acest interviu a fost tradus de mine și-l puteți găsi și pe siteul autoarei.

5 comentarii:

Ai facut o buna treaba cu traducerea!Bravo!

mersi,mirel,chiar m-am chinuit destul de mult,mai ales ca autoarei ii place sa scrie.

Buna!:) Se pare ca nici la inceputul lui 2014 Bloodlines-ul nu a aparut in Romania. Ai idee daca va aparea sau dau o fuga pana in America? =))

Multumim mult pentru interviu si suntem nerabdatori sa apara cartea si in Romania. Abia astept sa o vad pe rafuri ♥ !

Stie cineva daca s-a tradus seria la noi? Eu am citit cartile in engleza dar as vrea foarte tare sa le si in limba romana.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)