15 iul. 2011

Recenzie Intoarcerea-Caderea Noptii,Jurnalele Vampirilor 5


Click pe coperta pentru a comanda cu 20%reducere de pe siteul editurii Leda!

Aceasta noua carte este foarte diferita fata de primele patru carti.Probail ca de vina este si faptul ca este o diferenta de 10 ani intre volumul 4 si volumul 5.In acest timp autoarea si-a maturizat opera si a facut-o mult mai complexa,povestea avand 639 de pagini in loc de 280 cum ne obisnuise.Mie personal mi-a placut foarte mult acest volum si nu mi se parea ca volumul 4 incheie cum se cuvine seria.Dar de la asta pana la a mai scrie inca 6 carti,mi se pare absurd.Volumul 5 este foarte intortocheat,cu multe pagini,actiune complexa si povestea e prezentata foarte bine in mai multe perspective,chiar daca se nareeaza la persoana a 3a.Nu cred ca as putea sa va povestesc cartea si sa va duc intr-un punct culminant din care sa vreti sa luati cartea,pentru ca aceasta cartea are mai multe puncte culminante,pentru ca exista multe situatii critice(stiu cat de ciudat suna acest lucru).Cea ce mi-a placut a fost ca relatia dintre Elena si Damon evolueaza pozitiv.(P.S.Intotdeatdeauna mi-am dorit ca Elena sa fie cu Stefan,dar in aceasta carte am vazut o alta fata a lui Damon).Cartea este extraordinara si o recomand tuturor celor care au citit primele 4 volume. 
Sinopsis
Intre AMURG si TRUEBLOOD, dar cu cel putin un deceniu inaintea amandurora, o serie electrizanta despre o iubire adolescentina in Florenta secolului cincisprezece.
 
Elena Gilbert s-a intors din Lumea Cea lalta si trebuie sa invete din nou cum sa traiasca printre oameni. Este aju tata de iubirea vietii ei - vampirul Stefan Salvatore - si bunii sai prieteni - Bonnie, Meredith si Matt.
Dar puterile raului se aduna din nou in Fell’s Church, atrase de darurile acordate Elenei in Viata de Apoi si de sangele ei, care pulseaza cu o forta unica ce o face irezistibila pentru orice vampir.
Stefan este luat de langa Elena, chiar atunci cand are cel mai mult nevoie de el, si ea trebuie sa se intoarca spre fratele acestuia, Damon, pentru ajutor. Insa Damon, intotdeauna vanator, este acum cel vanat...
 
Detalii tehnice
Format: 13 x 20 cm
Autor: L.J. Smith  
Traducere: Mirella Acsente
ISBN: 973-102-297-0
Editura: LEDA
Aparitie: 2010
Numar pagini: 640
Preț: 44.90 RON

2 comentarii:

A fost cel mai bun volum al seriei "Intoarcerea".Al saselea e un dezastru total.

imi pare rau sa nu fiu de acord cu tine.mie mi s-a parut foarte reusit volumul,poate si pentru ca l-am citit la malulu marii.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)