14 iul. 2011

Pactul-capitolul 3

Alison POV
-Ce?am izbucnit.Oliver,esti nubeun,varcolacii nu ne vor ajuta niciodata.Nu,nu si nu.Nu te las sa faci asta pentru mine.Ma privi uimit.In tot acest rastimp am avut timp sa-i studiez minunatul chip alb ca varul.Era unul dintre acei tip inalti,bine facuti,cu parul negru si ochii incredibili de albastri.Nu stiu de ce,dar zambi.Nu vedeam motivul,dar probabil ca el era mult mai inteligent decat mine avand in vedere ca aveam doar 16 ani si el,o mie.Poate ca vi se pare ca este o varsta inaintata,dar Oliver era unul dintre Cei TiNERI.O sa ma duc sa o caut pe vrajitoarea asta blestemata si o sa ma predau.Am izbucnit in plans.Nu pot sa te sacrific pe tine pentru mine,Oliver.Am facut o pauza si l-am privit in ochi.Tot ce vedeam era intelegere,afectiune,si a fost randul meu sa zambesc.Nu m-as putea privi dimineata in oglinda.
-Ali,aici nu e vorba despre tine.Vampirii trebuiau sa puna o data si o data piciorul in prag,nu crezi?Nu putem sa continuam sa ne prefacem ca problema nu exista.Trebuie sa luptam cu vrajitoarele,nu le vom lasa pe ele sa invinga,nu acum,nu cand s-au luat de tine,Ingeras.
Vorbele lui erau ca niste bomboane pentru mine.Era atat de romantic si atat de intelegator incat imi venea sa-l sarut,dar nu era vremea pentru prostii de acest gen.Trebuia sa ne concentram pe lucrurile serioase,lucrurile care chiar contau.Un lucru care conta cel mai mult pentru mine era viata lui Oliver.Nu aveam de gand sa-l las sa si-o puna in pericol viata pentru mine.Ce eram eu pe langa el?Eram doar o muritoare care probabil ca avea sa moara pe la saizeci de ani,singura,intr-un azil de batrani,in timp ce el avea toata eternitatea in fata.
-Vezi,asta nu-mi place deloc.Nu vreau ca tu sa-ti risti viata ta si a neamului tau pentru mine.Asta e problema,intelegi?
L-am privit in ochi si singurul lucru pe care l-am vazut a fost furie,nicidecum intelegere.
-Nu,Alison,nu asta e problema,tu nu ma intelegi.
Ok,poate ca exagerasem,dar nu ma asteptam la o asemenea reactie din partea lui.Pana atunci imi fusese frica pentru viata lui,dar acum imi era frica pentru a mea.M-am dat inapoi cativa pasi.
-Nu ma poti proteja,nu o poti face.Eu sunt vampir si prin asta direct implicat in niste probleme mortale pe care tu nu le poti intelege.Trebuie sa luptam,nu o sa batem in retragere.Daca am face asta ar trebui sa platim un pret si pun pariu ca vrajitoarele te-ar cere pe tine.Facu o pauza pentru a dramatiza momentul ce avea sa urmeze.Asta vrei,Ali?Sa mori?
Am incuvintat din cap si am raspuns
-Da!
Am vazut cum se inrosise,eram constienta ca probabil ca-l enervasem peste limite,dar nu puteam sa ma continui,ma asteptam sa-mi spuna ceva,dar n-o facuse.Pur si simplu disparuse din bucatarie.Am dat fuga la usa si am vrut s-o deschid.Era incuiatas.Bineinteles,asta era ceva specific lui Oliver.
-Oliver!Oliver,da-mi drumul!Am facut o grimasa.Te urasc!!!
Am fost intrerupta din gandire in clipa in care mi-a vibrat telefonul Treo din geanta.M-am repezit la geanta sa vad cine era.Pentru inceput am crezut ca era Oliver(norocul lui ca nu era).Era un mesaj de la prietenul meu cel mai bun,Edwin si suna cam asa''Suna-ma.E urgent!''
Am dat pe apelare si Edwin mi-a raspuns imediat.
-Ce s-a intamplat?am intrebat eu panicata.
-Esti cu Oliver?Poti sa vi acasa sa vorbim?
M-am gandit.
-Nu,Oliver m-a blocat in casa lui.
-Nu stiam ca-ti plac tipii salbatici!
-O,mai taci,Edwin.Spune ce vrei.
-Nu inainte de a-mi povesti tu de ce te-a inchis Oliver in casa.
I-am povestit foarte repede toate cele intamplate.Eu si Edwin  eram singurii din Philiasdelphas care stiau ca exista si alta lume,o lume a craturilor mitologice.
-Oau.Ai fost rapita de vrajitoare.
-Bine,hai lasa-ma cu compatimirile tale.Ce vrei,Ed?
-M-am trezit azi dimineata si pot face chestii ciudate.Pot misca obiecte cu puterea mintii si daca ma gandesc la foc,se aprinde ceva in fata mea.
-Poftim?
-E chiar asa de rau?
-Nu.Pe mai tarziu,fratioare.
I-am inchis telefonul in nas.Nu mai puteam sa vorbesc.Tocmai fusesem rapita de vrajitoare,am avut o cearta cu iubitul meu si acum aflam ca prietenul meu cel mai bun era...un vrajitor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)