10 oct. 2011

Volumul 4 din seria Mostenirea(Eragon)la editura Rao in primavara lui 2012!!!


Nu cu mult timp în urmă,Eragon-învingătorul umbrei,călăreț de dragoni-nu era mai mult decât un băiat de fermier sărac și dragonița lui,Saphira,doar o piatră albastră în pădure.Acum soarta unei întregi civilizații depinde de ei.
Multele luni de antrenament și luptele  au adus victorii și speranță,dar au adus și o sfâșietoare pierdere.Și încă marea luptă le stă înainte:trebuie să se lupte cu Galbatorix.Când se vor înfrunta vor trebui să fie destul de puternici ca să-l învingă.Și dacă ei nu pot nimeni nu poate.Nu va mai exista cea de a doua șansă.
Călărețul și dragonul său au ajuns mai departe decât oricine ar fi crezut,dar pot ei să învingă regele malefic și să aducă justiția în Alagaësia?Și dacă pot,ce-i va costa?
Titlul cărții este Inheritance.La noi titlul va fi Moștenirea.Cartea va aparea pe 8 noiembrie 2011 în Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Australia şi Noua Zeelandă, într-un tiraj de 2,5 milioane de exemplare.

10 comentarii:

Măcar apare si la noi , cu întârziere ce-i drept. Sincer nu știu daca o s-o citesc....

Abia astept:X:X:X...In sfarsit...am vazut ca pe amazon e aparuta de ceca vreme:)

abia astept, desi s-ar putea sa fiu cam nerabdatoare si s-o citesc in engleza in vacanta de craciun

Am citit toate cele 3 volume de 3 ori ca sa le am proaspete in minte cand apare al 4-lea. Daca apare in primavara mai am timp sa le citesc o data.

eu nu am mai rezistat si mi-am cumparat cartea in engleza (sincer mise pare ca suna oricum mai bine decat tradusa in romana,dar asta pt cine se descurca) e foarte tare! aproape am terminat-o si nu am putut sa o las din mana pana acum. desi are cam 850 de pagini, mi se pare ca se termina cam repede :). deci daca ati citit primele trei, e pacat sa o ratati chiar pe ultima ;)

@dianad,speram ca cei de la rao,vor respecta planul de aparitie pentru anul 2012.Spor la lectura!!!

Astept cartea asta din vara!De abia astept sa o citesc.Am citit primele trei carti de 3-4 ori (nici nu mai stiu).Sunt asa de nerabdatoare!

andreyutz1997 imi place blogul tau dar sincer eo am trimis mail celor de la Rao si am primit raspuns ca Eragon 4 va aparea in romania la inceputul lui iunie dar cel mai probabil in iunie... si diana:)) am avut si eu mai multe commenturi pe diferite siteuri si bloguri in discutiile despre eragon 4 dar intotdeauna iti vad commentul exact la fel fara nici un schimbare:)) u dai copy paste pe fiecare site?

Sună prost de tot traducerea din engleză pe care presupun că ai făcut-o când ai scris articolul ăsta.

de unde ai facut rost de cea in engleza? si.cat a costat, cu tot cu transport

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)