29 oct. 2011

Un weekend cu suprize pe blogul Heaven4books!!!!


V-am promis ca in acest weekend veti avea parte de multe suprize de Halloween.Si anume:
*veti putea citi al doilea capitol din ficul Cercul Secret la care am lucrat in aceste doua saptamani;
Pana atunci bucurati-va de primul capitol aici
*veti putea participa la cateva concursuri cu carti oferite de editura Nemira,sponsorul acestui blog;
*voi putea poate sa inchei concursul cu videoclipuri facute cu Windows Media Player pentru ca am adunat deja 5 videoclipuri;
*voi oferi si cateva carti din partea mea pentru voi bineinteles.Inca nu stiu care sunt dar veti afla cu siguranta;
*veti intra mai adanc in lumea tainica a halloweenului pentru ca am gasit un documentar exclusiv despre traditiile originale de Halloween
Si totul incepe astazi de la ora sase seara pe acest blog.
Nu puteti rata asa ceva!!!

Reacții:

2 comentarii:

Foarte frumos.Iti multumim pentru minunatele surprize.>:D<

esti foarte darnic si pus pe treaba:)
abia astept documentarul si, bineinteles, concursurile:D

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)