29 oct. 2011

Un weekend cu suprize pe blogul Heaven4books!!!!


V-am promis ca in acest weekend veti avea parte de multe suprize de Halloween.Si anume:
*veti putea citi al doilea capitol din ficul Cercul Secret la care am lucrat in aceste doua saptamani;
Pana atunci bucurati-va de primul capitol aici
*veti putea participa la cateva concursuri cu carti oferite de editura Nemira,sponsorul acestui blog;
*voi putea poate sa inchei concursul cu videoclipuri facute cu Windows Media Player pentru ca am adunat deja 5 videoclipuri;
*voi oferi si cateva carti din partea mea pentru voi bineinteles.Inca nu stiu care sunt dar veti afla cu siguranta;
*veti intra mai adanc in lumea tainica a halloweenului pentru ca am gasit un documentar exclusiv despre traditiile originale de Halloween
Si totul incepe astazi de la ora sase seara pe acest blog.
Nu puteti rata asa ceva!!!

2 comentarii:

Foarte frumos.Iti multumim pentru minunatele surprize.>:D<

esti foarte darnic si pus pe treaba:)
abia astept documentarul si, bineinteles, concursurile:D

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)