14 oct. 2011

SURPRIZELE DE MIERCURI (11)

I. CĂRŢI/SERII NOI. PRECIZĂRI
Surprizele de miercuri vor fi de azi chiar surprize… dar la apariţie!
Dragii mei, o să vă dau o veste care multora s-ar putea să nu vă placă: rubrica nu va mai fi săptămânală, ci lunară, în prima zi de miercuri din fiecare lună. Sunt mai multe raţiuni pentru care am luat hotărârea asta, vi le voi enumera mai jos.
1. Frecvenţa foarte mare de noutăţi riscă să ducă la o supraaglomerare cu informaţii, şi la o eficienţă scăzută în asimilare a lor.
2. Ritmul săptămânal de prezentare a noilor achiziţii duce şi la o banalizare a informaţiei, vă obişnuiţi să aveţi tot timpul serii noi, şi nu mai apreciaţi corect eforturile noastre şi valoarea acestor informaţii. Mai mult, sunt generate reacţii nedorite, mulţi cititori ai blogurilor care preiau informaţia n-o mai bagă în seamă, „fiind sătui” de ea.
3. Tot abundenţa de informaţii perturbă derularea activităţii pe blogurile sponsorizate, şi nu numai, ajungându-se ca aceasta să se reducă uneori la o simplă preluare a veştilor din postarea mea. Ori în mod firesc am vrea să evaluăm blogurile în primul rând pentru alte activităţi (recenzii proprii făcute după lectura cărţilor noastre etc.)
4. În ultimul rând, urmează o perioadă extrem de încărcată din punct de vedere editorial şi trebuie să-mi aloc mai mult timp redactării cărţilor pe care le aşteptaţi.
Nu trebuie să vă supăraţi, v-am dezvăluit foarte multe proiecte editoriale despre care să vorbiţi şi pe care să le aşteptaţi. Restul, în afara celor pe care vi le voi prezenta de-acum lunar, vor fi cu adevărat surprize atunci când vor fi publicate.
Ca să nu vă iau aşa pe nepregătite, veţi avea totuşi surpriza de azi, într-o postare separată. Sper să fie una foarte plăcută.
II. PROMOŢII ÎN DIVERSE REŢELE DE DISTRIBUŢIE
Faţă de cele prezentate săptămâna trecută, azi nu am decât una singură în plus, pe care de fapt am uitat să v-o anunţ atunci. E vorba de „Promoţia 2+1 cadou la toate cărţile LEDA” (şi nu numai, fiindcă se aplică şi la toate cărţile CORINT JUNIOR şi CORINT, ce mai, la toate cărţile grupului!) valabilă în reţeaua librăriilor Cărtureşti (din Bucureşti, Timişoara, Braşov, Constanţa, Iaşi, Cluj, Arad şi Suceava) şi pe online-ul lor:
III. APARIŢII
Aici ştiu că aşteptaţi cu toţii vestea legată de colaborarea cu revista Bravo în distribuirea ediţiei de chioşc a seriei Vampirii Sudului/Trueblood de Charlaine Harris. Ei bine, e una bună, s-au decis pentru încă 2 volume. Adică până la volumul 6 nu trebuie să vă îngrijoraţi că nu veţi avea ediţie de chioşc. Apoi, în funcţie de vânzări, se va lua o decizie pentru restul volumelor. Nu am altceva să vă spun, decât: „Cumpăraţi, cumpăraţi şi iar cumpăraţi!”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)