6 oct. 2011

Concurs Ingerul Mecanic de Cassandra Clare

E timpul pentru un nou concurs.Blogul Dragosh Angel for a book si libraria online Libris te invita la un nou concurs care are ca premiu cartea Ingerul Mecanic de Cassandra Clare,a carei recenzie o puteti gasi aici.

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga aceasta carte?
Trebuie sa raspundeti la urmatoarea intrebare pana pe data de 20octombrie 2011:"Cum se numeste continuarea acestei carti?"(raspunsul il puteti gasi aici)
Raspunsul il veti trimite pe adresa:andrei_cumpanas@yahoo.com.Nu uitati sa completati emailul cu raspunsul la intrebare si numele si prenumele real.
Castigatorul va fi anuntat pe data de 21 seara pentru ca cu cat organizez mai multe concursuri cu atat se inscrie mai multa lume.

6 comentarii:

Frumos concurs....
Multumim!

Suuper premiul!!
Multumim pentru concurs.

O carte foarte atractiva...multumim pentru concurs...m-am inscris si eu.

n-aveti pentru ce!eu ar trebui sa va multumesc ca-mi urmariti blogul zilnic.

foarte tare concursul. mai ales premiul pe care chiar imi doresc sa il castig! :D felicitari!

Cand anunti castigatorul?:)

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)