1 oct. 2011

Castigatorii concursului All(2)

Nu vreau sa va tin prea mult in suspans in legatura cu castigatorul concursului All,care are ca premiu cartile:Menajeria lui Jamrach si Dezghetul.Numele castigatorilor cartilor se afla sub coperta cartilor:

Andreea


Muneca Chucky


Le rog pe castigatoarele cartilor sa-mi trimita pana miercuri seara un email cu adresa,numele real si nr. de telefon.Felicitari!
Cei care nu au castigat sa nu se supere pentru ca inca sunt in desfasurare multe concursuri frumoase pe acest blog!

2 comentarii:

multumesc mult deci inca nu imi vine sa cred,mi-am dorit foarte mult cartea,multumesc mult inca o data>:D<

@muncea chucky,n-ai pentru ce.Ai fost norocoasa.Felicitari din partea mea inca o data.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)