23 sept. 2011

Recenzie Ingerul Mecanic de Cassandra Clare


DETALII TEHNICE:
Format: 15 x 23 cm
Autor: Cassandra Clare  
Traducere: Shauki Al-Gareeb
ISBN: 978-973-102-370-0
Editura: LEDA
Aparitie: 2011
Numar pagini: 400

Preț: 44.90 RON

SINOPSIS:
TESSA GRAY, o adolescentă de şaisprezece ani, traversează oceanul pentru a-şi găsi fratele. Destinaţia ei este Anglia, în plină epocă victoriană, dar ceva terifiant o aşteaptă în Lumea de Jos a Londrei, unde vampiri, vrăjitori şi alte creaturi supranaturale bântuie străzile iluminate cu gaz.
Numai vânătorii de umbre, războinici hotărâţi să scape lumea de demoni, menţin cât de cât ordinea în acest haos. Răpită de misterioasele Surori Întunecate, membre ale unei organizaţii secrete numite clubul Pandemonium, Tessa află curând că ea însăşi face parte din Lumea de Jos şi că este posesoarea unui talent rar: puterea de a se transforma, după propria-i voinţă, într-o altă persoană. Însă Magistrul, o figură misterioasă care conduce clubul, nu se va da în lături de la nimic pentru a face ca puterea Tessei să-i aparţină.
Fără prieteni şi hăituită, Tessa se refugiază la vânătorii de umbre de la Institutul din Londra, care jură să-i găsească fratele dacă ea îşi va folosi puterea pentru a-i ajuta. Tessa descoperă că e fascinată, în aceeaşi măsură, de doi prieteni buni: James, a cărui frumuseţe fragilă ascunde un secret mortal, şi Will, cel cu ochi albaştri, ale cărui stări de spirit schimbătoare, alături de o ironie caustică îi ţin pe toţi la distanţă... pe toţi în afară de Tessa. Pe măsură ce căutarea lor îi atrage tot mai adânc în inima unei urzeli oculte care ameninţă să-i distrugă pe vânătorii de umbre, Tessa îşi dă seama că ar putea fi nevoită să aleagă între a-şi salva fratele şi a-şi ajuta noii prieteni să salveze lumea… şi că dragostea poate fi cea mai periculoasă magie.

RECENZIE:
 Nici nu stiu de unde sa incep.Ar fi trebuit sa fac recenzia aceasta saptamana trecuta,dar pentru ca la scoala suntem asaltati cu teste la toate materiile,nu am avut prea mult timp.Ca de obicei,autoarea seriei Instrumente Mortale,Cassandra Clare,creeaza o poveste unica si coplesitoare,plina cu intorsaturi de situatie.
 Tessa Gray este un personaj,care din punctul meu de vedere este la fel de reusita ca si Clary.In schimb,de aceasta data pot spune ca avem cu adevarat un trio romantic.Niciodata nu am considerat ca Simon,Clary si Jace il formeaza,pentru ca este evidenta iubirea dintre Jace si Clary.Ei bine,in Ingerul Mecanic,lucrurile stau un pic diferit.Eu nu am reusit sa-mi dau seama cu cine va ramane protagonista noastra la final.
 Acum ca am atins si problema personajelor,ajung la titlul cartii pe care nu il veti intelege decat la finalul cartii.La inceput vi se va parea ca este prost ales,dar mai apoi veti vedea ca el chiar se potriveste.
 Mi-a placut foarte mult si elementul istoriei,pe care Clare reuseste sa o surprinda.Din cate am inteles eu,ea si-a imaginat Londra si n-a fost niciodata acolo.Este atat de bine descrisa si documentata aceasta poveste incat chiar a putu sa-mi readuca atmosfera londoneza.
 O carte superba pe care o recomand celor impatimiti dupa fantasy si povesti istorice!
 O puteti comanda cu 20%reducere de AICI.

DESPRE AUTOARE:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)