27 sept. 2011

Fic CERCUL SECRET:Furtuna de la Miezul Noptii-Capitolul unu

Draga Jurnalule,

 Viata mi s-a schimbat complet in ultimele luni.Nici macar nu-mi vine sa cred ca bunica mea e moarta din cauza unui incendiu,ca tatal meu a fost raul intruchipat si ca acum sunt prietena celui mai frumos baita din lume.O,Doamne,il iubesc ata de mult pe Adam.El e singurul lucru bun care mi s-a intamplat in ultima perioada.Acum trebuie sa plec.Ma pregatesc pentru o intalnire a Cercului Secret.Eu,Faye si Diana suntem conducatoarele Cercului.In fine,Faye e doar de forma pentru ca eu si Diana facem cam toata treaba ei.
 O urasc.Nu stiu de ce am scris asta.Deocamdata pot spune ca viata a revnit la normal.Sa speram ca asa se va mentine.

 "Cassie,a venit Adam",se auzi vocea mamei de la parterul casei.

 "Cobor intr-o secunda"tipa  Cassie in timp ce isi tragea pantalonii pe ea.Se studie in oglinda,privindu-si parul blond ca spicul de grau.Purta o bluza cu decolteu in V si o pereche de blugi,care ii puneau in evidenta picioarele slabe.

 "Esti superba"auzi ea voce calda si suava a lui Adam din spatele ei.

Cassie se intoarse si-l surprinse stand in pragul usii,privind-o cu adoratie si iubire.Era ata de dragut.Lumina reusea sa-i faca parul intr-un fel ciudat,mai intunecat decat in realitate.Nu ca n0ar fi fost dragut,dar acest lucru ii dadea un aspect angelic,de zeu din mitologia greaca.

"E timpul!"ii sopti el dupa ce o saruta scurt pe buze.

"Stiu"inspira adanc"Si tocmai de asta imi e frica"

"Nu trebuie,nu are ce sa-ti faca,el face parte din lumea umbrelor.Si plus,tu mergi acolo ca sa-ti vezi bunica.Nu ai avea cum sa-l eliberezi.E nevoie de o putere foarte mare"

"Mie teama.A pacalit-o pe mama,nu vreau sa-i cad si eu in plasa.E tatal meu.La urma urmelor."

Adam pufin indignat.

"Serios?Si cand s-a comportat cu tine ca un tata.Imi spui si mie?"O mangaie usor pe obraz."Iarta-ma.Stiu ca tii la el,dar gandeste-te un pic ce i-a facut bunicii tale."

"Are dreptate"ii spunea o voce din interiorul ei care o speriei la inceput.Cassie incuvinta si iesi pe usa.Pe tot parcursul drumului pana pe plaja nu mai vorbisera deloc.Cassie se simtea tradata intr-un fel pe care nu-l mai simtise pana acum.Se astepta ca Adam sa o inteleaga,dar se pare ca nu era chiar atat de usor.
 Cand ajunsera pe plaja,totul era pregatit.Fusese surprinsa sa nu le vada decat de Faye,Diana si Nick,dar ceilalti plecasera din oras pe perioada vacantei si cedasera puterile lor celorlalti.Faye era cea mai incantata de acest lucru.Diana,nu prea.De fapt Diana era cam trista de cand Cassie si Adam erau impreuna si ea se simtea vinovata de starea Dianei.I se parea ca aceasta se afunda mai adanc intr-o depresie.

"Iata cuplul de indragostiti"spuse Faye si se repezi sa o imbratiseze pe Cassie.Aceasta de surprindere nu raspunse la imbratisare.

"Buna"le spuse Diana zambind"Cassie,...Adam"

"Putem incepe macar,am si alte chestii de facut,cum ar fi sa ies cu niste muritoare"comenta Nick.

Faye ofta si se intoarse la el:

"Esti constient ca doar muritoarele te plac,nu-i asa?Nici pe Cassie n-ai reusit s-o cucersti"Ii zambi compatimitor."Incepem?"

Diana,Cassie si Faye formara Cercul in timp ce Adam si  Nick priveau din afara lui.

"Nu uitati, e o misiune periculoasa.Trebuie sa avem grija.Putem foarte bine sa ramanem blocate in Lumea din Umbra.Asa ca fiti atente.John cel Negru poate sa fie la fiecare pas.Vrea cu nerabdare sa scape de acolo"le reaminti Diana.

"O,mai taci!"spuse Faye si atunci isi dadura mainile intre ele.

Rostira o incantatie din Lumea Veche si in cateva secunde Cassie se trezi singura intr-o incapere alba plina cu fum stralucitor.

"Faye!Diana!"privi in jurul ei speriata."Bunico?"

O liniste mormantala se asternu si in fata ei rasari o umbra nedeslusita,care se forma incet-incet.Recunoscu imediat chipul bunicii.

"Cassie!"

"Bunico"

Cassie sari sa o imbratiseze,dar ceva ciudat se intampla.Simtea ceva diferit,intunecat la bunica ei.Cand se retrase din imbratisare vazu chipul lui...

"John Cel Negru!"

2 comentarii:

E un început foarte bun , chiar îmi place.<3

@PatriiXd,ma bucur!!!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)