10 sept. 2011

Ce carti am citit in aceasta vacanta!!!


1.Ritualul(Cercul Secret volumul 1)de L.J Smith
2.Captiva(Cercul Secret volumul 2)de L.J Smith
3.Puterea(Cercul Secret volumul 3)de L.J Smith
4.Suflete Umbra(Jurnalele Vampirilor volumul 6)de L.J Smith
5.City of Glass de Cassandra Clare
6.Aproape Casatoriti de Jane Costello
7.Invocarea(Fortele Raului Absolut volumul 1)de Kelley Armstrong
8.Revelatia(Fortele Raului Absolut volumul 2)de Kelley Armstrong
9.Banchetul Nebunilor(Vampirii din Morganville volumul 4)de Rachel Caine
10.Domnia Haosului(Vampirii din Morganville volumul 4)de Rachel Caine
11.Altfel de Ingeri de Lili St.Crow
12.Impecabil(Micutele Mincinoase volumul 2)de Sara Shepard
13.Perfect(Micutele Mincinoase volumul 3)de Sara Shepard
14.Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore
15.Sfidarea(Jocurile Foamei volumul 2)de Suzanne Collins
16.Dama cu camelii de Alexandre Dumas fiul
17.A 16 A luna de Kami Garcia si Margaret Stohl
18.Fior de Maggie Stiefvater
19.Inceputurile(Jurnalele lui Stefan volumul 1)

Voi ce ati citit in aceasta vacanta?

9 comentarii:

Am citit 21 de carti. Din lista ta am citit doar: City of glass, Invocarea, Revelatia, Sfidarea si Inceputurile.

@andreea9210,felicitari ca ai citit asa de multe.m-ai intrecut.

24 de carti am citit eu.:)

Cum e seria " Cercul secret " ? :) adica ce crezi tu despre..:)

Am citit multe. Nu le stiu numarul exact. Intre 15 si 22. Deci multe, dar nimic din cat imi propusesem :))...

Am citit 20 de carti. Din lista ta am citit doar Invocarea si Revelatia. Daca vrei sa vezi lista completa te invit pe blogul meu la sectiunea CARTI. http://mellontess.wordpress.com

@mello tess,felcitari epntru cartile citite.am vazut lista.bravo!

@alexa700,felicitari pentru cartile citite!

@oanna,seria cercul secret este foarte faina.mie mi-a placut enorm.ti-o recomand!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)