5 sept. 2011

Serii care te ung pe suflet...

Cred ca ar trebui sa incepem cu Vampirii din Morganville de Rachel Caine,cea mai reusita serie cu vampiri dupa parerea mea.



Cred ca ar trebui sa incepem cu Vampirii din Morganville de Rachel Caine,cea mai reusita serie cu vampiri dupa parerea mea.Mi se pare ca este seria cu cel mai mult mister,cu cea mai complexa poveste(care se aseamana oarecum cu seria Vampirii Sudului) si bineinteles cu ceva specific lui Caine,multe intorsaturi de situatie care devin din ce in mai frecvente(vesti bune).
Unii dintre voi poate ca nu au cumparat-o pentru ca e o serie cu multe volume,dar aceasta nu este o problema pentru ca autoarea are foarte multe idei bune.Nu este o serie cu multe volume care te tin in suspans tot volumul si apoi te lasa cu fata in soare.Nu,nu este si cazul la aceasta serie pentru ca pana acum am ajuns la volumul 5 si nu m-am plictisit,deci probabil ca nu ma voi plictisi nici in continuare.
Recomand aceasta serie tuturor celor care nu au citit pana acum povesti cu vampiri si celor care iubesc povestile cu vampiri.De ce?Pentru ca pur si simplu este un drog de la care am luat oarecum pauza.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)