2 sept. 2011

Recenzii facute de cei care au castigat carti pe acest blog(1)

Recent s-a incheiat un concurs pe blog sponsorizat de editura Nemira,care avea ca premiu cartea Urzeala Tronurilor de George R.R. Martin si a fost castigata de Nedelcu Mirela.M-am gandit ca v-ar placea sa citit o recenize facuta de cineva care a castigat o carte pe blog.Mai jos aveti recenzie facuta de Nedelcu Mirela.Tin sa multumesc din nou editurii Nemira pentru ca m-a ajutat sa organizez acest superb concurs!

Recenzia cartii:

Acum cateva zile am citit Urzeala Tronurilor, roman care m-a impresionat foarte mult, de la felul cum este prezentat romanul in sine, ma refer la faptul ca este scris din perspectiva a mai multor personaje pentru a ne identifica mai usor cu ele, pana la descrierea a lor. Si desigur atmosfera, sentimentele si toate peripeţiile prin care trece fiecare in parte. Urzeala Tronurilor este primul roman din seria Cântec de gheata si foc. Romanul apartine genului fantasy dar in egală măsura si a genului medieval, deoarece aici găsim toate elementele care apartin epocii medievale: cavaleri, printese, turniruri, castele si altele. Subiectul este doar unul: lupta pentru putere, lupta pentru un continent format din mai multe regate, condus fiecare de câte o casa de nobili (BARATHEON, STARK, LAMMISTER, ARRYN, TULLY, TYRELL, GREYJON, MARTELL). Continentul este aparat in partea de Nord de un zid imens aparat de un grup de oameni care se numesc "RONDUL DE NOAPTE" unde dezertarea se pedepseste cu moartea. Unul dintre personajele mele favorite este bastardul familiei Stark, Jon si lupul sau străvechi Naluca, care la sugestia lui Benjen Stark se alătura oamenilor care păzesc Zidul. In vreme ce Jon este trimis la zid, tatal sau Edward va deveni Mana dreapta a regelui Richard de aici vor rezulta o întrega serie de intrigi trădări si crime care va afecta Casa Stark in mod special dar si celelalte care dar si pe ultimii moştenitori ai Casei Targaryeni. Ce pot spune este o carte care te tine cu sufletul la gura, nu o poti lasa din mana pana nu o termini.