2 sept. 2011

La colet(1)

In ultima vreme am strans ceva carti si cred ca ar fi timpul sa vi le prezint.

De la Nemira am primit pentru recenzie cartile de mai sus dintre care 2 am citit.In prezent citesc Apocalipsa de Stephen King si pot spune ca este o carte foarte buna si ca inca nu m-au trecut fiori pe sirea spinarii.



De la Nemira am achizitonat volumul 1 din seria Cantec de Gheata si Foc si am primit volumul 2.

 Pentru concursuri am primit urmatoarele carti(pana la Vampirii din Morganville 5)si Urzeala Tronurilor+Jocurile Foamei(carti pe care deja le-am dat).

 De pe blogulu Mirunei am primit volumul 5 din seria Vampirii din Morganville,din care am citit deja 120 de pagini.Foarte tare!!!
 De la Leda am achizitionat volumul 3 din Micutele Mincinoase si volumul 6 din Vampirii din Morganville dintre care prima am si citit-o deja.(si i-am facut si recenzie)

 De pe blogul Magikthurin am castigat cartea Sarutul Mortii de Oana StoicaMujea si Andra Pavel,un roman politist pe care de abia astept sa-l citesc.
 De la librarie mi-am cumparat zilele trecute volumul 3 din trilogia Jocurile Foamei si de abia astept sa-l citesc ca sa vad cu cine ramane Katniss.
 De la Rachel Caine am primit semne de carte,abtibilde si doua carti semnate din Carpe Corpus(dintre care una o sa primeasca Mami de Rares).Thank you,Rachel!!!


Si de la Megan Crewe am primit niste semne de carte care sunt semnate pe spate.Thank you,Megan!!!
Ei,eu am cam terminat de prezentat ce am primit/achizitionat.Voi ce carti ati mai strans?

1 comentarii:

Salutare. Mai aveti cumva Apocalipsa de Stephen King? O caut de multa vreme in format cartonat si voiam sa va i treb daca ati fi dispus sa o vindeti. Multumesc

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)