6 sept. 2011

Recenzie Aproape Casatoriti de Jane Costello


Sunt atat de fericit!Tocmai am terminat de citit "Aproape Casatoriti de Jane Castello si mi-a placut enorm.Am cumparat-o ieri la pretul special de 10,99 lei impreuna cu revista JOY.
Am inceput s-o citesc imediat si acum 5 minute am terminat-o.Povestea este captivanta si chiar as vrea sa vad o comedie romantica in viitor cu Ryan Reynolds in rolul lui Ryan.Da,chiar s-ar potrivi!
Romanul este comedia romantica ideala de citit intr-un weekend pentru a te inveseli.Mi-a placut enorm povestea mai ales pentru ca a fost narata din perspectiva lui Zoe Moore,o tanara femeie de 28 de ani care a avut o viata perfecta:se casatorea cu barbatul pe care il iubea,Jason,dar acesta o lasa cu ochii in soare in fata altarului.Nu-i prea dragut,nu-i asa?
Pentru a sta deoparte de familia si prietenii care o compatimesc,Zoe pleaca peste ocean in America si-si gaseste o slujba la un vaduv arogant si extrem de sexy pe nume Ryan,care are doi copii:Ruby si Sam.
Munca ei e destul de usoara,dar tatal copiilor este mai dificl decat copiii,dar in acelasi timp si o sursa de tensiune sexuala pentru Zoe.
Curand descopera ca si el e interesat de ea,dar problema este urmatoarea:E Zoe pregatita pentru inca o deceptie in dragoste?
Raspunsul la aceasta intrebare il aflati doar citind comedia romantica "Aproape Casatoriti de Jane Castello .
De abia astept ca editura Litera sa scoata o noua carte de Jane Castello.Ea chiar e o autoare foarte buna care te tine cu sufletul la gura pana la ultima pagina.

Sinopsis:

Care este cel mai rău lucru care i se poate întâmpla în ziua nunţii unei mirese drăguţe şi iubitoare?
Părăsită de logodnic în faţa altarului, Zoe Moore se simte incapabilă să facă faţă umilinţei şi privirilor compătimitoare ale prietenilor şi familiei şi se hotărăşte să se mute pentru o vreme în America. Odată ajunsă acolo, tânăra devine bona copiilor unui văduv nesuferit, dificil, dar extrem de atrăgător şi de sexy. ?n timp ce le câştigă pas cu pas inima copiilor, Zoe se simte din ce în ce mai frustrată de atitudinea tatălui lor, Ryan, pe care îl consideră un nemernic insensibil, dar de care se simte atrasă în mod inevitabil. Slavă Domnului că există micul grup de bone englezoaice, devenite repede prietenele ei, care să-i tempereze disperarea crescândă! Dar oare vor fi ele în stare să o salveze pe Zoe atunci când descoperă că trecutul nu este chiar atât de uşor de uitat?
Detalii tenice:
Copertă: broşată
Format: 125 x 186 mm
Număr pagini: 448
Data apariţie: februarie 2011
ISBN: 978-606-600-002-4
Pret-34,9 lei de la Litera
cu revista JOY-10,99 lei
 

2 comentarii:

si eu am luat cartea cu joy si mi-a placut foarte mult.frumoasa recenzie!tine-o tot asa!

ma bucur ca ti-a placut!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)