4 sept. 2011

O seducatoare serie cu ingeri

Halo (Halo, #1)
Aceasta serie am descoperit-o intamplator citind ziarele internationale.Am vazut un banner cu cartea si am dat click pe el si asa am ajuns s-o vreau in Romania.
Descrierea cartii(tradusa de mine):
Trei ingeri asu fost trimisi din Rai sa aduca Lumea pe calea cea buna,din cauza ca e cuprinsa de rau-Gabriel,luptatorul;Ivy,vindecatorul;si Bethany,cea mai tanara si umana dintre toti.Ei trebuie sa  lucreze mult pentru a-si ascunde puterile supranaturale de ochii lumii si cel mai greu sa-si tin ascunse aripile si bineinteles sa nu se ataseze de oameni.
Apoi Bethany il cunoaste pe Xavier Woods si nimeni nu poate sa conteste atractia dintre ei.Gabriel si Ivy fac tot ce le sta in puteri sa intervina,dar legatura dintre cei doi pare sa fie prea puternica.
Misiunea ingerului este urgenta si fortele malefice ameninta.O va distruge dragostea pe Bethany sau o va salva?
Trailerul cartii:

Dupa parerea mea aceasta serie este un must have al editurii Leda.Lasati un comentariu la aceasta postare dac doriti seria in Romania.Am nevoie de sustinerea voastra!

4 comentarii:

Foarte frumoasa :) Ar fi frumos daca ar publica-o leda...

si eu spun la fel.

Coperta e superba *_*
Dar si continutul e foarte interesant, ar trebui publicata si la noi

larisa,ai dreptate in legatura cu coperta.ma bucur ca si tu vrei seria in Romania!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)