15 sept. 2011

CRIME ŞI UN MISTER ASCUNS ÎN CALEIDOSCOPUL AMINTIRILOR

PRIETENA DIAVOLULUI de Peter Robinson
O să încep acest articol de semnalare a apariţiei amintindu-vă de o discuţie purtată prin comentariile de la una dintre postările mai vechi: Mă întrebaţi atunci despre posibilitatea ca LEDA să publice mai multe thrillere şi, mai ales, scrise de mari autori de gen,
dându-mi-i ca exemple pe James Patterson şi pe Dean Koontz.
Eu v-am răspuns că avem deja publicate thrillere scrise de autori mari, poate chiar comparabili cu cei menţionaţi de voi, doar că respectivii, nemaifiind publicaţi la noi, sunt cvasi-necunoscuţi pe piaţa românească. Şi i-am înşirat atunci pe Kay Hooper, Chris Bohjalian, Linwood Barclay şi Jonathan Kellerman. Ultimul, dar nu cel din urmă, l-am pomenit pe Peter Robinson, spunându-vă că avem un roman al lui în pregătire.
Probabil că numele lui nu v-a trezit cine ştie ce interes.
Dar, hai să vă spun ceea ce zice Stephen King în această privinţă!
Stephen King a descris thrillerele lui James Patterson ca fiind „adormitoare”, iar despre Patterson a declarat că este „un scriitor groaznic”.
În schimb, despre cărţile lui Peter Robinson, acelaşi Stephen King proclamă: „Seria romanelor debordând de mister şi suspans ce îl au ca erou pe detectivul Alan Banks sunt, pur şi simplu, cele mai bune de pe piaţă în momentul de faţă. Încercaţi unul şi veţi vedea că am dreptate”.
Voi ce ziceţi? Mergeţi pe mâna lui Stephen King?
Eu vă sfătuiesc să o faceţi!
Cartea va apărea pe 23 septembrie, are formatul nou al seriei Thriller/Mister LEDA, adică 10,5×17,5 cm, 528 de pagini şi un superpreţ – 39,90 lei
Pentru mai multe detalii despre carte şi autor, vă recomand să citiţi prezentarea mai aplicată, care va fi postată pe blogul de non-fantasy al noului site LEDA, activ din acest weekend.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)