3 aug. 2011

Anunt important referitor la concursul Vampirii din Morganville

Banuiesc ca multa lume a observat ca am cam gresit termenul de terminare al concursului.Era 4 august,nu 4 iulie,asa ca acest concurs va avea o scurta prelungire,adica va mai puteti inscrie pana pe data  de 5 august,castigatorul urmand sa fie anuntat fie in aceea seara,fie in dimineata urmatoare.Imi cer mii de scuze pentru aceasta gresala si sper sa nu se mai repete.


Ei bine,stiu ca probabil credeti ca am renuntat la blog,dar n-am facut-o,sunt inca aici pentru voi si vin cu un nou concurs mai incitant decat celelalte.Premiul este volumul cinci din senzationala serie de Rachel Caine-Vampirii din Morganville.
Pentru a castiga aceasta carte trebuie sa raspunzi la urmatoarea intrebare:
Care este numele celui mai tanar vampir din Morganville si care e numele iubitei lui?
pana pe data de 5 august!!!! 2011.Bineinteles ca daca doriti sa intrati de 2 ori in concurs trebuie doar sa publicati pe blogul vostru despre concurs si sa-mi lasati linkul,iar in cazul in care doriti sa intrati de 3 ori in tragerea la sorti dati 1 comentariu la una dintre recenzile cartilor din aceasta serie.
Mult succes participantilor.
Multumesc librariei online Libris pentru sponsorizare!

1 comentarii:

Chiar ma speriasem putin, imi era frica ca nu cumva sa fie inchis. Sper ca e inca valida inscrierea mea. Multumim pentru concurs.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)