4 aug. 2011

In curand la Nemira-partea 1

Pentru ca v-am vorbit ieri despre niste serii fascinante de la editura Nemira,m-am decis sa fac o noua rubrica pe blog numita In curand la Nemira,care este o subrubrica a rubricii In curand.
Ei bine,am sa incep prima editie cu continuarea cartii Eu sunt numarul patru de Piticus Lore.Se numeste Puterea celor sase si este al doilea volum din seria Mostenirile Loriene(cam asa s-ar traduce).

Mai jos v-am tradus descrierea cartii ca sa vedeti cam despre ce va fi vorba.A citit cineva dintre voi cartea Eu sunt numarul patru de la editura Nemira?Cum vi s-a parut?Asteptam recomandarile voastre in comentarii.Multumesc mult!
Descrierea carti:
L-am vazut la stiri.Am urmarit intamplarile petrecute in Ohio.John Smith,afara undeva,fugind.Pentru restul lumii,e un mister.Dar pentru mine...e unul dintre noi.
Noua dintre noi au venit aici,dar cateodata ma intreb daca timpul ne-a schimbat-daca inca mai credem in misiunea noastra.Ce stiu eu?Mai sunt doar sase dintre noi in viata.Ne ascumdem,ne amestecam si evitam contactul cu unii ca noi...dar mostenirile noastre vor ajunge in curand la puterea maxima si vom fi capabili de lupta.Este aparitia lui John Numarul Patru semnul pe care-l asteptam?Si cum ramane cu Numarul Cinci si Sase?Ar putea fi una dintre ele fata cu parul de culoarea panei corbului si cu ochii furtunosi din visele mele?Fata care are puteri pe care nu ti le-ai putea imagina?Fata care ar putea fi destul de puternica incat sa ne aduca pe toti impreuna?
Numarul Unu a fost omorat in Malaesia.
Numarul Doi in Anglia.
Numarul Trei in Kenya.
Ei au incercat sa-l prinda pe Numarul Patru in Ohio si n-au reusit.
Eu sunt Numarul Sapte unul dintre cei sase care mai sunt in viata.
Si sunt gata de lupta.

Cum vi se pare?Exploziv,nu-i asa?O aventura pe care nu o poti rata.Click pe coperta cartii pentru a comanda primul volum de la editura Nemira.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)