6 aug. 2011

Primul capitol din Bloodlines din perspectiva lui Adrian

Cand am terminat de cititAcademia Vampirilor volumul 6 am simtit un gust amar,nu pentru ca nu m-am bucurat ca Rose si Dimitri au ramas impreuna ci pentru ca am simtit ca povestea a fost putin lasata in aer de catre autoare.Poate ca e doar impresia mea,dar am intrebat mai multe persoane si ei au avut aceasi parere ca si mine.Adrian a fost un personaj important in Academia Vampirilor si as fi vrut pentru el un final fericit.Sper ca si voi.(Sunt un mare fan Adrian).Si dupa cateva zile autoarea a anuntat pe siteul ei ca va continua seria cu un spin off.La inceput am crezut ca Adrian nu va fi personajul principal,dar cand am auzit acest lucru,am fost atat de incantat.Richelle chiar stie sa ne faca surprize.De exemplu acest capitol din Bloodlines spin-offul seriei Academia Vampirilor care este scris din perspectiva lui Adrian.
Prima carte din spin-offul seriei Academia Vampirilor,Bloodlines,va aparea peste cateva saptamani in S.U.A,dar ea ne-a dat un sneak peak,un capitol alternativ pentru primul captitol,din perspectiva lui Adrian.
Click pe coperta cartii pentru a-l citi:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)