25 aug. 2011

Oferta foarte avantajoasa la cartile Tritonic.

Sunt foarte fericit ca cei de la Tritonic ne propun o oferta foarte avantajoasa.Eu tocmai am profitat de ea comandandu-mi:Luna Plina si A 2 a Luna Plina de Kelley Armstrong,care dupa ce am citit Invocarea,Fortele Raului Absolut volumul 1,a devenit una dintre autoarele mele favorite.Cei care nu au citit Invocarea trebuie sa si-o cumpere.E una dintre serile mele preferate.De asemenea,imi voi comanda si Sotia Calatorului in Timp.Pentru ca profita de oferta,trebuie sa dati un click pe bannerul de mai jos:

5 comentarii:

Bune oferte! Cred ca si eu o sa profit, si ma refer la Luna Plina si A doua luna plina!:)

tocmai de asta,m-am bucurat cand am vazut aceste oferte avantajoase la cartile celor de la tritonic.se pare ca esti in aceasi situatie ca si mine.nici eu n-am citit inca luna plina si a doua luna plina.

Nu chiar in aceeasi situatie!:) Am citit cartile, dar de la o prietena. Nu le am in biblioteca personala, deci nu ma simt bine:))

Super oferte. Pe mine ma tenteaza A doua luna plina si Sotia calatorului in timp.

oanna,atunci ce mai astepti?Profita de oferta cat mai poti!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)