30 aug. 2011

Cosul cu oferte(3)

De aceasta data va voi prezenta cateva dintre ofertele sponsorului acestui blog,libraria online Libris,careia ii place sa ne faca siruri lungi de oferte avantajoase pentru cei impatimiti de lectura care nu au un buget prea mare pentru cumparaturi.
Enjoy it!

Eu v-as sugera sa profitati de aceasta oferta cumparand Evermore,A 16a Luna,Fior,Obsesie,Fascinatie sau poate chiar Hotul de Carti.Cred ca eu voi folosi oferta pentru ultima carte pentru ca pe celelalte le am si mi-au placut foarte mult.Sper sa va placa si voua!


De la Nemira eu as lua primele doua volume din Jocurile Foamei de Suzanne Collins si cartea gratis volumul 3.In acest fel veti putea citit 3 carti la pret de 2.Sau puteti lua seria Lux(primele 2 volume)si volumul Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore.Asa as face eu.






Si ultima oferta,de la editura All.Ce as lua eu?E foarte simplu:Insomnia si Olska Pollock volumul 1-Taramul Invizibil.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)