14 aug. 2011

Concurs Nemira(1)-Urzeala Tronurilor


Stiu ca a trecut ceva vreme de cand nu am mai organizat un concurs(pe 17 ar fi 2 saptamani) si m-am gandit sa vin cu un nou concurs,de aceasta data sponsorizat de editura Nemira.Cartea pe care o am de dat este volumul unu din seria Cantec de gheata si foc de George R.R.Martin:-Urzeala tronurilor.Ce trebuie sa faceti pentru a castiga aceasta carte?Trebuie sa completati formularul de mai jos si sa-l trimiteti.
Durata concursului-14 august-28 august,castigatorul va fi anuntat in seara zilei de 21 sau in dimineata zilei de 22.Pentru a intra de doua ori in tragerea la sorti,dati like pe Facebook blogului(dati click aici!!!),iar daca vreti sa intrati de trei ori in concurs trebuie sa publicati pe blogul vostru despre concurs.Imi lasati linkurile catre likeuri sau postari in comentarii.Numele cu care comentati trebuie sa fie identic cu adresa de email sai numele si prenumele din formular.
Va urez succes si sper ca va place acest nou concurs.


8 comentarii:

am dat like pe Facebook sub numele de Ioana Lacatusu

bine,ioana,am vazut,ma bucur ca m-ai anuntat!

Super tare concursul. Am auzit de serie, toata lumea o lauda.

Facebook: Amina Black
Blog: http://aminablack.blogspot.com/ am afisat concursul tau pe bara stanga la categoria concursuri online, sper ca e ok. (^_^)

ma bucur ca-ti place,michikit,sper ca o sa-ti placa si urmatoarele.

Nu particip ca am deja cartea dar mult noroc celorlalti participanti!

Cred ca esti unul dintre putinii care o au.Eu acum o citesc.As vrea sa stiu cum ti s-a parut.

O sa-ti zic dupa ce o termin. Dar mai intai trebuie sa o incep. Si inainte de asta sa termin cartea pe care o citesc momentan. Oricum, am mari asteptari de la ea. Sper ca merita.

Bine,de abia astept sa vad cum ti se pare.Acum am ajuns la 350 si iti spun ca n-o sa-ti para rau ca ai luat-o!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)