26 aug. 2011

Copertele cartilor din seria Cronicile Casterilor

Eu sunt un fan declarat al  acestei serii care este superba si la fel si copertele cartilor.Editura Rao a ales sa foloseasca in Romania copertele cartilor din Franta.Sunteti curiosi sa vedeti copertele urmatoarelor volume?Eu va prezint mai jos copertile tuturor cartilor din serie.
Coperta volumului 2 din seria Cronicile Cartilor-A 17a Luna


Copertele tuturor cartilor din serie:


Coperta volumului 3 din seria Cronicile Casterilor-A 18 luna

Cum vi se par?Eu le ador!!!

9 comentarii:

Da, imi plac muult:X

Mie imi plac mai mult originalele. Imi plac si astea, dar parca celelalte se potrivesc mai bine..inclusiv titlul :))

kyky,ma bucur ca-ti plac la fel de mult ca si mie!

michikit,si mie imi plac mai mult copertele orginale si tilurile volumelor,dar asta e decizia editurii si trebuie sa o respectam.La urma urmelor conteaza continutul!

Imi plac ambele genuri de coperte :) Acestea prezentate de tine cuceresc prin simplitate, cele originale sunt intr-un fel mai triste si inspira mister si singuratate. Sunt dragute amandoua, dupa parerea mea...

ma bucuram ca avem aceasi parere.

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Cam in ce perioada vor aparea (traduse in romana) vol. 2, respectiv 3?

De unde le pot achizitiona ??

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)