25 aug. 2011

Seriale pe care imi place sa le urmaresc

Ei bine,m-am gandit ca poate ati vrea sa vedeti ce seriale mai urmaresc eu.Va astept lista cu seriale preferate la andrei_cumpanas@yahoo.com.
In primul rand urmaresc Pretty Little Liars,este serialul meu favorit,ca sa spun asa.Niciodata nu m-am plictisit uitandu-ma la un episod.Are exact to ce ii trebuie unui serial:dragoste,mister si bineinteles ca nu aveam de gand sa uit...suspans.Desi stiu cine este A in carti,si stiu si cine a omorat-o pe Alison,tot mi se pare un serial de nota 10.Oricum,din punctul meu de vedere,in serial,A este o alta persoana decat in carte,iar despre ucigasul lui Ali,nu stiu ce sa spun.Saptamana viitoare,va fi difuzat in America episodul 12,din sezonul 2,care reprezinta "finalul de vara"(seria de carti care sta la baza serialului a aparut in Romania la editura Leda sub numele de Micutele Mincinoase)

Mai jos am postat promoul ultimului episod din aceasta vara:


Un alt serial pe care il urmaresc de pe ABC Family este The Lying Game.Nu stiu cati dintre voi l-au vazut,dar va asigur ca este un serial la fel de bun ca si Pretty Little Liars.Serialul este bazat pe cartea cu acelasi nume:The Lying Game,scris de autoarea care a conceput Pretty Little Liars.Sper sa va placa! :D

Mai jos aveti promoul episodului 3 din acest serial:

Si urmeaza The Vampire Diaries,un serial care a devenit un fenomen si a transformat seria de carti pe care este bazat serialul intr-o serie de bestselleruri.Seznoul tri din acest serial va avea premiera in aceasta toamna,pe data de 15 septembrie.(seria de carti care sta la baza serialului TV a aparut si in Romania la editura Leda)

Si trailerul serialului care ar trebui sa va spun,da dependeta(m-am uitat la el de 50 de ori si nu m-am plictisit):

Si ultimul serial este The Secret Circle Bazat pe seria de carti pe care azi am terminat-o numita Cercul Secret si aparuta la editura Leda.Este o poveste cu vrajitoare,scris in stil vechi,dar nu,vrajitoarele nu zboara pe maturi.Mie mi se pare ca va fi un nou fenomen al CW.In orice caz,nu va pot spune prea multe despre serial pentru ca inca nu a aparut.Eu va pot spune ca seria de carti este superba si a aparut si la noi la editura Leda.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)