6 aug. 2011

Sa ne aducem aminte de Georgina Kincaind

In timp ce cei de la Leda ne pregatesc volumul 4 din aceasta serie la finalul lunii,noi ar trebui sa reevaluam momentele tensionate alaturi de Georgina.Si cum poti face asta mai bine decat asculdand muzica?Va aduceti aminte de melodia mai veche a lui Briteney Spears intitulata I Wanna Go?Ei bine acel videoclip o transpune pe Britney in ipostaza Geoginei.Nu vi se pare?Aveti alte sugestii de videoclipuri care va aduc aminte de Georgina Kincaind?

4 comentarii:

Ce coincidenţă ;)!
Am postat şi eu acest lucru când a apărut video-ul divei :).
Se pare că gândim la fel ;).

sper ca nu e nici o problema,eu am cautat melodii de ea si cand am vazut videoclipul mi s-a parut ca patrund in lumea din georgina kincaind.vrei sa sterg postarea?

Nu, sunt bucuros ca esti de aceeasi parere cu mine! :D

si eu ma bucur ca suntem de aceasi parere.de abia astept noul volum din georgina!!!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)