13 aug. 2011

Vedeti trailerul cartii Puterea celor Sase,volumul 2 din seria Eu sunt numarul patru

Anul trecut toata lumea era inebunita dupa seria Eu sunt numarul patru de Piticus Lore(aparuta la editura Nemira) pe care multa lume o considera seria ce va darama incasarile de la Twilight.Nu doar pentru ca era prima serie cu extraterestri care merg la scoala cu multa publicitate,ci pentru ca a fost imediat ecranizata intr-un film cu Alex Pettyfer si Diana Agron.Nu se aud zvonuri pe la Hollywood despre o potentiala continuare,dar cu toate acestea volumul 2 al seriei numit Puterea celor Sase va aparea in aceasta vara,mai precis pe 23 august.Mai jos aveti trailerul cartii:

7 comentarii:

Abia astept sa se lanseze si la noi. Ma intreb ce coperta o sa aiba...

nu stiu ce coperta o sa aiba,dar imediat ce cei de la nemira imi vor trimite coperta o voi posta pe blog.oricum o sa fie faina,ca la eu sunt numarul patru.

In august apare in engleza, nu? Asta inseamna ca Nemira o sa scoata volumul 2 la scurt timp dupa? In ceea ce priveste coperta, era misto daca pastrau originalul si la eu sunt nr 4, dar pp k or sa faca asa cum au facut in cazul lui Jumper. In vol 1 au folosit cred ca afisul filmului, iar in vol 2 au folosit o faza din film.

despre cand va aparea in romania,michikit,nu stiu ce sa spun,nu am aflat nimic,dar mersi ca mi-ai adus aminte.o sa le trimit un email celor de la nemira si ii voi intreba cand vor publica volumul 2 in romania.Despre coperta volumului 2 nu stiu ce sa spun.Cred ca ai dreptate.

a aparut carteaaa:X acuma citesc din eaaaa:X este super

@anonim??lectura placuta!poate ne spui si cum a fost.Ai vrea sa-i faci o recenzie si sa apara pe blog?Da,atunci trimite-o pe andrei_cumpanas@yahoo.con

Imi dati si mie linkul de la filmul puterea celor 6 ?

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)