30 aug. 2011

Leapsa(1)

Am primit leapsa de la RRoxana.Ma bucur asa mult.Asa ca o sa raspund cat pot de repede:

1. Sa incepem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentati.
Revista Bravo pentru ca in ultima vreme ne ofera cartile editurii Leda la preturi foarte avantajoase.

2. Culoarea preferata.
Albastru.Blue Power!!!

3. Serialul preferat.
Ca majoritatea celor care urmaresc blogul-The Vampire Diaries

4. Emisiunea preferata.
Shedding for Wedding pentru ca pur si simplu o ador.

5. Cartea preferata.
Grea decizie.Am atat de multe carti care imi plac si stiu ca aceasta carte este primul volum dintr-o serie,dar am savurat fiecare pagina din ea.Cartea mea favorita este A 16a Luna de Kami Garcia si Margaret Stohl.

6. Cantecul preferat.
Foarte greu sa ma decid.Am asa multe melodii care imi plac.Sa ma gandesc o clipa.Titanci de Celine Dion pentru ca de fiecare data cand o aud imi vine sa plang.Superba!:((
7. Filmul preferat.
Simplu-Dear John
8. Blogul preferat.
Bineinteles ca al meu.Am pus tot ce am mai bun in el,plus pasiunea pentru carti.

9. Cantaretul preferat.
Cu siguranta Usher pentru ca iubesc:DJ Got us Falling in Love

10. Tara preferata.
Anglia-pentru ca in momentul in care am fost acolo am simtit ca pasesc in istorie.
Leapsa merge mai departe la:

5 comentarii:

Pai, la fel ca in cazul meu.
Melodie preferata Celine Dion- My heart will go on:D
Film preferat : Dear John
Plus serialul:))

Iubesc melodia aceea!

Si eu ti-am trimis leapsa;)

stii cumva cand apare volumul doi seria a 16 luna pot sa zic ca a adevenit cartea mea preferata

sylviu,volumul doi din a 16a luna apare la gaudeamusul de la acest final de an.cu siguranta vei citi continuarea de Craciun.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)