6 aug. 2011

In curand la Rao-partea 1

V-am mai spus cat de mult mi-au placut cartile Fior si A 16a Luna si asa ca m-am decis sa va scriu despre continuarile cartilor acestea grozave pentru cei care sunt fani declarati ai acestor serii,ca si mine.
O sa incep cu volumul 2 din seria Cronicile Casterilor

Sinopsis(tradus de mine)
Ethan obisnuia sa se gandeasca la Gatlin,micutul oras din sud ca la un loc in care nimic nu se schimba niciodata.Cand o intalneste misterios pe nou venita in orad Lena Duchannes,care ii dezvaluie o lume secreta,care a fost ascunsa de lumea muritorilor.Un Gatlin care ascunde sub frunzele stejariloe vechi acoperiti de muschi secrete stravechi.Un Gatlin in care un blestem a marcat familia supranaturala a Lenei pentru generatii.Un Gatlin in care se intampla imposibilul,magicul si evenimente care iti schimba viata.
Uneori viata se incheie.
Impreuna ei pot infrunta orice se arunca asupra lor in Gatlin,dar dupa ce sufera o pierdere teribila,Lena se departeaza de Ethan si incepe sa tina secrete care le pun in pericol relatia.Si acum ca ochii lui Ethan pot vedea lumea intunecata din Gatlin,nu mai exista nici o cale de intoarcere.Bantuit de viziuni teribile pe care numai el le poate vedea,Ethan este tras mai adanc in istoria orasuluisi intra in periculoasa lume a  retelelor de tunele subterane care se tot intersecteaza in Sud,in cazul in care nimic nu e cea ce pare.
Nu stiu nimic despre cand va aparea cartea la editura Rao,dar am gasit coperta pe net si m-am hotarat sa v-o arat si voua.Probabil ca o vom putea lua in iarna la Gaudeamus.

Cum vi se pare?Mie superba,desi ma inspaimanta,putin.

6 comentarii:

Imi plac mai mult copertile orginale. :)

da,sincer si mie,dar asta e decizia celor de la Rao si trebuie sa o respectam.Copertile pe care le-au ales sunt mai mult verzi si asta da un aer natural cartii,cel putin mie asa mi se pare.Tu ai citit a 16a luna?

O am in biblioteca, dar am primit-o cadou in limba engleza cu insistente sa o citesc pentru ca merita. Stiu ca cea care a aparut la noi, ma refer la coperta, este la fel ca cea din franta. Ah da si eram gata, gata sa o iau si in romana pentru ca nu mi-am dat seama ca era vb despre aceiasi carte. (^^)

spor la citit atunci.sper sa-ti placa,mie cel putin mi-a placut

mi-a placut cartea asta extrem demult...abia astept continuare:) daca ar aparea la gaudeamus in noiembrie ar fi ceva super desi nu cred ca cei de la rao se misca asa repede

silviu,avand in vedere vanzarile acestei serii probabil ca va aparea la gaudeamus in noiembrie.Eu,insa nu pot garanta nimic!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)