3 aug. 2011

Serii extraordinare la editura Tritonic-Partea 2

In ultima vreme simt ceva cand aud numele Oana Stoica Mujea.Nu stiu de ce.Poate pentru ca stiu ca un autor roman poate avea succes si fiind original,fara a scrie cartii doar pentru bani.Cand spui Oana Stoica Mujea intelegi scris de placere.Placerea de a citi un roman bine scris,foarte bine lucrat,cu personaje unice,cu caractere diferite,fiecare avand propriul destin.
Cum am mai spus si la prezentarea cartii Indicii Anatomice,Oana reuseste sa te atraga in universul cartii imediat,fara a se chinui prea mult.Ea poseda un stil unic si greu de intalnit,dar pe care trebuie sa-l cultivam.
M-am decis sa va vorbesc despre alta carte scrisa de ea,in colaborare cu o adolescenta pe nume Andra Pavel,impreuna cu care scrie o carte numita foarte interesant si captivant:Sarutul Mortii
Cartea are 432 de pagini,deci nu pot spune ca e un roman scurt,ba chiar credca va di unul extrem de interesant si de seducator.Mai jos puteti comanda cartea,vedea pretul si descrierea:

Click pe imaginea cartii de mai sus pentru a comada la pretul redus de 36 de lei!!!
Descrierea cartii:

Zac pe podea. Goala. Tata ma priveste. Scoate cureaua. Cainele maraie. Un doberman mare si negru. Maraie cand incerc sa ma ridic. Imi simt trupul plin de vargi. Sangele siroieste. Mama plange. O aud, dar stiu ca nu e acolo. Nu ma poate apara. Nu se poate apara nici pe sine.
Tata ranjeste. Cureaua se ridica in aer. Dobermanul maraie, parca a placere. Tata ii face semn cainelui sa sara. Ii vad coltii albi, lungi, ca doua cutite, repezindu-se spre trupul meu. Sar in picioare. Nu stiu de unde am forta. Ma doare fiecare muschi, iar trupu-mi gol pare a se rusina impotriva vointei mele.
Coltii lui sunt in fata ochilor mei. Respir. Tresar. Dar nu ma misc. Tip. Un tipat scurt. Un tipat ce-mi impinge mainile inainte. Degetele mele se infig in gatul cainelui. O putere diabolica ma face sa-mi sucesc palmele. Ii aud oasele frangandu-se. Cherlaie. Degetele mele mici strang in continuare. Coatele mi se contorsioneaza. Lovitura de gratie. Moare privindu-ma in ochi.
Las lesul sa-mi alunece. Il privesc pe tata drept in ochi.
- Loveste-ma!

4 comentarii:

Mulțumim frumos! Lectură plăcută!

n-ai pentru ce.Mersi mult!

Ai grija sa nu ratezi "Parfumul vaduvei negre".

Geocer,mersi ca m-ai anuntat despre on noua carte de oana stoica mujea,care brusc a urcat in topurile cu aturorii mei favoriti.Ma bucur ca ne urmaresti!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)