28 aug. 2011

Dosarele personajelor din serii celebre(1)

Azi mi-a venit o idee.Ce ati zice daca as transforma rubrica Personaje din serii celebre in Dosarle personajelor din serii celebre.Voi publica saptamanal cate un personaj dintr-o serie care imi place si va voi lasa si pe voi sa alegeti persoanjele din urmatorele saptamanii.Astept sugestiile pe andrei_cumpanas@yahoo.com sau intr-un comentariu la aceasta postare.
Personajul care deschide aceasta rubrica este Damon Salvatore,chipesul vampir malefic.Ce spuneti?
1.Aspect comparativ:
Damon Salvatore este destul de difetir de cel din serial.Diferentle le puteti observa chiar voi in urmatoarele poze:

Autoarea a declarat ca cel de pe coperta il reprezinta pe Damon din viziunea ei.Mie mi se pare ca este o diferenta intre el si Ian Somerhalder.Dar inainte de a ma pronunta vreau sa va arat cateva poze cu actorul:

Brunet,cu ochii sticlosi ca de pradator,Damon este unul dintre acei tipi dupa care se dau adolescentele.Probabil ca producatorii au avut in vedere si asta cand l-au ales pentru acest loc pe care il joaca ca un profesionist.Intotdeauna imbracat in negru,Damon este simbolul pentru bad boy.





2.Comportament personaj:
a)Damon Sa;vatore din carte este opusul lui Stefan,nu pare sa fie capabil de afectiune decat fata de Elena(pe care o iubeste nebuneste in secret)si se simte destul de apropiat de Bonnie,vrand sa o protejeze,ca pe o sora mai mica.Pe decursul seriei incearca sa o convinga pe Elena sa-l iubeasca,ca sa devina Printesa lui a Intunericului.
b)Damon din serial mi s-a parut mai romantic decat cel din carte,vazandu-se si din fapte cat de mult o iubeste pe Elena.Desi simte in sezonul 2 si dorinta de a o avea pe Kathrine(sau ar trebui sa spun Katrina Petrova).Oare sa o vada pe Kathrine ca pe imaginea rea a Elenei.Eu asa o vad!


3.Concluzii:

Desi sunt diferiti,acest lucru ii face unici.Eu cel putin il ador pe Ian Somerhalder.Mi se pare ca a fost nascut pentru acest rol maret:de a-l juca pe vampirul Damon Salvatore.Oricum este mai bine ca serialul sa nu respecte in totalitate cartea pentru ca serialul sa nu devina doar o adaptare a cartii.Din acest motiv ma bucur enorm ca personajele si actiunea din carte nu prea seamana cu cea din serial.
In concluzie,serialul cam bate cartea!!!Asta e.Pe data viitoare.

4 comentarii:

super rubrica!imi place.
de asemenea imi place ca primul e Ian :X

mersi si eu l-am vrut pe ian primul!!!

ai un site super tare !!!!
imi place foarte mult.

ma bucur ca-ti place!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)