5 aug. 2011

O privire peste cărțile din lume-ediția a 2a(1)

Azi vă voi prezenta o altă serie minunată pe care aș vrea să o citesc în România.De aceatsa dat este vorba despre o serie recent lansata in America de autoarea fenomenului international Vampirii din Morganviile.Cartea mi se pare foarte interesanta si eu cred ca chiar merita.Nu v-ar placea sa cititi aceasta serie in Romania?Sa nu uitam ca romanele autoarei(seria Vampirii din Morganville aparuta la editura Leda)Rachel Caine au un foarte mare succes in Romania.
Mai jos aveti coperta cartii si prezentarea cartii de catre autoare(P.S.Sper sa va placa):

 Inainte as vrea sa spun ca aceasta coperta este absolut superba!!!
Emailul primit de la Rachel Caine suna cam asa:
Sunt foarte incantata sa va anunt ca noua mea lucrare,o serie noua in universul urban fantasy numita seria Revivalist si va putea fi cumparata din 2 august 2011.
Deci,despre ce este vorba?
 Bryn Davis trece prin niste zile foarte grele avand in vedere ca are primul ei loc de munca ca director de inmormantari,din pacate pentru ea,situatia nu se va imbunatati,petrnu ca descopera ca sinistrul ei sef revigoreaza mortii in pivnita pentru profit si de asemenea este ultima ei zi-vie.
Sa fii reinviat suna ca o salvare,darnu este...este inceputul luptei ei pentru a avea dreptul sa ramana reinviata,zi dupa zi.Dar gigantica firma farmaceutica Pharmadene are alte planuri.
Cum vi se pare?Mie sincer mi se pare ca este o serie la fel de interesanta ca si Vampirii din Morganville?Nu uitati sa votati la poll-ul din partea dreapta.
 

3 comentarii:

Multumesc pentru invitatie, dar din pacate eu nu voi participa, fiindca nu am citit seria. Insa, daca vrei, as putea promova concursul si sa scriu pe blogul meu despre el:). Astept raspunsul tau!:D

Dee'

sigur ca da,mi-ar placea.mersi mult!

http://love-for-books.blogspot.com/2011/08/concurs-pe-dragosh-angel-for-book.html

E ok, sau mai e nevoie sa adaug ceva?:)

Dee'

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)