30 aug. 2011

In curand la Litera(1)

Zilele acestea am luat o pauza de la lectura.Mi-am petrecut ziua de luni trimitand mailuri pentru a afla viitoarele aparitii ale editurilor din Romania.Deocamdata vom incepe cu o serie care va aparea in acest an la editura Litera.Vorbesc despre seria cunoscuta numita Hex Hall si scrisa de Rachel Hawkins.
Cartea va aparea pana la finalul anului la editura Litera sub un titlu care inca imi este necunoscut.Pana cand vom afla care va fi titlul la noi in tara si pana in momentul in care va voi putea da o data exacta,bucurati-va de descrierea cartii.
Aceasta serie va fi un must-have de la Litera,ca si Casa Noptii,Damnare sau Ingerul Noptii.

Sinopsis(tradus de mine):
Acum trei ani,Sophie Mercer a descoperit că era o vrăjitoare.A intrat însă într-o mulțime de spini.Mama ei,nebinecuvântată cu un dar a fost înțelegătoare pe cât posibil și fata se consultă cu tatăl ei ciudat,un inexclusivist vrăjitor european-doar când e nevoie.Dar când Sophie atrage prea multă atenție din rândul oamenilor și vraja de la miezul nopții din timpul balului nu iese bine,tatăl ei decide să o pedepsească și o trimite la Hex Hall,o școală reformată izolată pentru prodigium unde învață vrăjitoare,zâne și schimbători de formă(vârcolaci).
La finalul primei zile de școală printre colegii ei ciudați Sophie bate orice recorduri: are trei inamici puternici care arată ca niște fotomodele,o dragoste nebună după un  chipeș vrăjitor,o fantomă ca și colegă de cameră care se pare că este cea mai urâtă persoană din școală și singurul vampir din campus.Cel mai rău lucru este că Sophie află că un misterios ucigaș atacă studenții din campus și că singura ei prietenă este suspectul numărul 1.

2 comentarii:

De cand vroiam sa vad eu seria asta in romania...

alexa,si eu vroiam seria de mult si nu cred ca mai am destula rabdare pana ce va aparea.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)