18 aug. 2011

O privire peste cărțile din lume(9)


Va prezint aceasta serie in intentia de a va convinge sa aducem seria aceasta superba plina de mister in Romania.Daca va place aceasta serie,puteti sa completati formularul de mai jos,iar eu voi trimite rezultatele unei editurii(oricare)care ar fi dispusa sa contracteze drepturile de publicare.De ce imi place aceasta carte?Pentru ca este o poveste diferita,plina de suspans,care sunt convins ca ne va fascina pana la ultima pagina.Este o carte in stil vechi,misterioasa si coplesitoare care te va atrage.
Descrierea cartii:(tradusa de mine)
O profetie antica separa doua surori
Una buna...
Alta rea..
Cine va invinge?
Surorile gemene Lia si Alice Milthorpe abia au devenit orfane.Au devenit si inamice.Cand isi descopera rolurile intr-o profetie antica care a intors generatii de surori una impotriva celeilalte.Fetele se vad nevoite sa descopere misterul unui tatuaj care seamana cu un semn,misterul mortii parintilor lor si in misterul unui baiat,al unei carti si al unei vieti pline de secrete tenebroase.
Problema insa,este..ca nu se pot increde una in cealalta.
Trailerul cartii:


Formularul pe care va rog sa-l completati daca v-a placut seria!

6 comentarii:

Super serie!:D
Am votat si eu

Dee

votat!
pare interesanta

La multi ani! Cu intarziere :">

only books,ma bucur ca-ti place!

ioana alexandra,am primit.Ma bucur ca-ti place!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)