23 aug. 2011

Recenzie Cercul Secret volumul 1


Mai intai as vrea sa multumesc librariei online Libris pentru cartile minunate pe care mi le ofera!
Aceasta carte mi-a depasit cu mult asteptarile.Nu am crezut ca este o serie atat de buna,dar evident m-am inselat.Cartea este foarte interesanta si e scris in stilul specific autoarei,multa actiune si dialoguri,mai putina descriere.Acest lucru chiar imi place la L.J.Smith.
Bineinteles ca aceasta carte nu pare sa semene cu serialul(trailerul).Sper ca producatorii si scenaristii de la The Secret Circle sa mearga pe acelasi plan ca la serialul The Vampire Diaries.Sa foloseasca ideile autoarei pentru baza povestii si apoi sa creeze o actiune mai complexa si mai dinamica,cu un numar mai mare de personaje.
Asa cum ne-a obisnuit,Smith termina volumul cu mult suspans si cu o situatie socanta,lucru care te face sa vrei sa cumperi imediat volumul urmator.
Cand am citit primul capitol nu am fost prea convins ca o sa-mi placa,dar am citit in continuare pana la pagina 50 si de atunci nu m-am mai putut opri.
Ce mi-a placut mult la aceasta carte,a fost ideea.Ideea e foarte diferita de ideile celorlalte carti pe care le-am citit.A fos mai degraba o poveste clasica cu vrajitoare.Prin clasica nu vreau sa intelegeti ca vrajitoarele(termenul folodit in carte si pentru fete,dar si pentru baieti)zboara pe maturi sau au pisici negre si alte,alte chestii.Povestea este scris in stil vechi,nu este chiar atat de modernista ca Jurnalele Vampirilor.
A fost si prima carte cu vrajitoare(dupa Harry Potter)pe care am citit-o si care a reusit sa ma captiveze,dar in acelasi timp sa ma introduca in lume plina de mister a magiei.
Cred ca am pierdut destul de multe randuri povestindu-va despre cat de mult mi-a placut,incat aproape am uitat sa va povestesc despre ce este vorba:
Cassie isi petrece timpul la Cape Cod cu prietena ei,Portia,cand mama ei o anunta ca vor pleca in orasul natal al bunicii lui Cassie:New Salem.
Cassie e trista pentru ca incepe sa-i fie dor de casa,dar se bucura ca-si poate cunoaste in final bunica.
La scoala lucrurile merg bine,cu cateva exceptii.O fata pe nume Faye se tot ia de ea fara motiv.Caasie descopera ca scoala e condusa de un anumit Club.
Sefa Clubului pare interesata de Cassie.E oare Cassie in pericol?Daca da,ce poate face,mai ales ca cea interesata de ea ii este...vecina?
Puteti comanda cartea de aici.
Descrierea cartii:

Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.
Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!
O fascinanta poveste despre iubire, mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor L.J. SMITH.


2 comentarii:

Foarte frumoasa recenzia^^
Nu am reusit inca sa citesc cartea, dar sper ca pe viitor o sa reusesc:)

multumesc.ma bucur ca-ti place!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)